Hry online








Copyright © 2008 - 2009, HT-ML.er.cz,- desing (by : Bryan) Získejte Firefox! výtejte na stránkách věnovaným HTML kódum doufám že tu najdete co ste hledaly!a když né tak řekněte přidám nebo poradadím

Strategie (11)

POPIS HRY:
Zahrajte si přímo geniální hru motivovanou světovou válku na skvělém principu hry dice wars. Vašim ukolem bude ovládnout celý svět a při tom budete muset zničit všechny nepřátele. Jednoduchost bojového systému, ve kterém můžete zaútočit na libovolného souseda a stačí si jenom hodit kostkama. Vyšší součet vítězí, takže své sehraje i náhoda. Hra se po grafické stránce velmi vydařila, jedinou slabinou je její trochu pomalejší spád.
POPIS HRY:
Přichází druhé pokračování této báječné online hry, plné kouzel, hrdinných bojovníků a zákeřných příšerek. Ty se snaží projít vaší těžce budovanou obranu, kterou budete muset pořád vylepšovat, aby vydržela tento brutální nápor. Dokážete to?
POPIS HRY:
U této hry na vás ček vás čeká vysoce taktická bitva, ve které musíte co nejefektivněji rozmístit svoji obranu proti nájezdům nepřátel. Musíte se umět ubránit proti pozemním i vzdušným jednotkám a poradit si i se speciálními efekty některých útočníků. Za vydělané peníze nakupujete novou obranu a nebo zlepšujete tu stávající.
POPIS HRY:
Parazit, vir a nebo třeba bakterie. Tím vším se můžete stát v této hře a pomalu začít infokovat lidskou populaci. Za úspěšně nakažené a později i zabité získáváte evoluční body. Za ty si poté můžete vybrat, jestli budete odolnější proti některým lékům, jaké budete mít příznaky a nebo formu, kterou se budete šířit. Hra končí ve chvíli, kdy se lidstvo pandemií ubrání a nebo vyhubíte i posledního člověka.
POPIS HRY:
Vítejte v pevnosti, která co nevidět bude pod nepřátelským útokem. Musíte nakupovat lepší vybavení a najímat spolubojovníky, aby jste dokázali odolávat nepříteli co nejdéle.
POPIS HRY:
Příběh k této hře tak trochu připomíná hvězdné války. Stará republika padla a vesmír ovládají tyranové. Vaším úkolem je tuto tyranii ukončit a postupně ovládnuot jednotlivé planety. Svedete spoustu bitev, ve kterých se budete muset bránit náletům nepřítele a postupně tak získávat na síle.
POPIS HRY:
Koupili jste si akvárium s několika rybyčkami a během hry se budete snažit rozrůst tento vodní chov do gigantických rozměrů. Můžete nakupovat spoustu vybavení, krmiva léků, nebo i nových ryb. Hlavním způsobem výdělku bude odchov vlastních ryb a to buď chování stávajících druhů a nebo jejich křížením můžete dát vzniknout zcela novým druhům. Přebytečné kousky pak samozřejmě můžete prodat a pořídit si lepší a lepší vybavení pro svoje akvária.
POPIS HRY:
Tato hra v sobě kombinuje taktickou bitvu dvou nepřátel s tolik známým odbouráváním trojice kostek. Budete se procházet po mapě a občas potkáte nějakého nepřítele, s kterým budete muset bojovat. Stačí se jen vybrat ta správná kouzla a poté už jen správně odsbourávat trojice kostek.
POPIS HRY:
Vyzkoušejte si tuto krásnou strategickou bitvu se spoustou možností. Nejdříve budete muset postavit dostatečnou obranu a začít získávat peníze obchodováním a hned pak se můžete vrhnout na zkoumání nových technologií a vylepšování stávajících budov. A mezi tím ještě budete muset odolávat nájezdům nepřátel, kteří budou chodit ve stále větším a větším počtu.
POPIS HRY:
A je tu dlaší obranařská hra, ve které budete muset pořádně opevnit cestu ke svému hradu, aby se do ní nepřátelé nedostali. V každém kole dostanete nějaké úkoly, které musíte splnit a pak hurá dál. Za svoje výkony budete oceňováni nejrůznějšími oceněními
1  
2  
 
Přiblížení